Digitalna Komora logo

Edukacije i sajmovi

PODIJELI

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn

Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku

Hrvatska gospodarska komora već 23 godine zaredom provodi akciju Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku, u sklopu koje se dodjeljuju priznanja najboljim gospodarskim subjektima u turističkom sektoru.

Slika

Hrvatska gospodarska komora već 23 godine zaredom provodi akciju Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku, u sklopu koje se dodjeljuju priznanja najboljim gospodarskim subjektima u turističkom sektoru.

I ove godine ocjenjivanje se provodi u devet kategorija, a najbolji će priznanja dobiti na svečanoj dodjeli u listopadu na Danima hrvatskog turizma, najvećem skupu profesionalaca u turizmu u zemlji.

Cilj je poticati unapređenje kvalitete turističkih proizvoda i usluga te podizanje konkurentnosti turističkog sektora.

U ocjenjivanju se koriste financijski i fizički pokazatelji poslovanja gospodarskih subjekata, ali se snažan naglasak stavlja i na kvalitetu usluga.

Pozivamo marinečarter-tvrtkehoteleDMK agencijehostelerestoranelječilišta i kampove da se prijave na natjecanje u svojim kategorijama.

Više informacija i prijavni obrasci dostupni su u izborniku lijevo.

Prijave za kategoriju obiteljski turizam bit će moguće nakon ljeta.

Ostale promocije projekata

Zlatna kuna

Hrvatska gospodarska komora kao predstavnica hrvatskoga gospodarstva sa 173 godina tradicije i ove godine s ponosom ističe najbolje primjere, kandidate za vrijedno priznanje Zlatna kuna, u želji da ih nagradi, ali i potakne na održavanje kontinuiteta uspješnosti

SAZNAJ VIŠE

Ugradimo hrvatsko

HGK se snažno zalaže za upotrebu i ugradnju proizvoda domaće industrije te provodi kampanju o mogućnostima korištenja domaćih proizvoda u obnovi zgrada oštećenih u potresu u Zagrebu i na Banovini.

SAZNAJ VIŠE

Stories

Stories je udruženje jedinstvenih luksuznih hotela u Hrvatskoj koje obuhvaća 17 pomno odabranih hotela.

SAZNAJ VIŠE

Vina Croatia

Udruženje vinarstva okuplja sve članice koje se bave biljnom proizvodnjom (uzgoj grožđa) i proizvodnjom vina od grožđa.

SAZNAJ VIŠE

Riba Hrvatske

Projekt “Riba Hrvatske – Jedi što vrijedi” pokrenut je u svrhu promocije proizvoda ribarstva Republike Hrvatske što obuhvaća proizvode iz ulova, uzgoja i prerade. Cilj projekta je pridonijeti povećanju potrošnje lokalnih proizvoda ribarstva, postići njihovo odgovarajuće vrednovanje, te izgradnja/podizanje kulture konzumacije ribe u Republici Hrvatskoj.

SAZNAJ VIŠE