e-Edukacije
Baza znanja
Culture4Innovation Akademija
Odjel za poduzetništvo Sektora za industriju HGK, u suradnji s tvrtkom Cambridge Innovative System Solutions, Ltd, organizirao je 19. i 20. rujna dvodnevnu akademiju na kojoj se moglo naučiti kako strateški pozicionirati inoviranje u organizaciji te se upoznati s trendovima i alatima u upravljanju idejama i inovacijama.
Razvoj kulture inoviranja važan je za razvoj konkurentnosti, opstanak i rast na tržištu. Inovativnost je ključ uspjeha jedne organizacije, a kako stvoriti adekvatnu kulturu koja podupire inoviranje u koje su uključeni svi zaposlenici i eko-sustav, predstavlja važan izazov.
Kako povećati konkurentnost razvojem kulture inoviranja? Kako motivirati radnike da se uključe u davanje i zajednički razvoj ideja? Zašto primjena design thinkinga može pojednostaviti i ubrzati procese inoviranja? Može li koncept otvorenih inovacija donijeti upravo ono što je potrebno? Kakve veze ima gejmifikacija s inoviranjem i motivacijom?
Odgovore na ova i druga pitanja polaznici su saznali na dvodnevnoj Akademiji Culture4Innovation. Istražili su kako ubrzati razvoj inovativne kulture, naučili osnovne pristupe za drastično povećanje angažiranosti i motivacije u razvoju novih ideja, te se upoznali s različitim alatima te odaberite one koji najbolje odgovaraju vašoj organizaciji. Prezentaciju s akademije možete pronaći u privitku, a u videu poslušajte što voditelji radionice kažu o Culture4Innovation-u.
Voditelji radionice, Emir Džanić i Snježana Šlabek, iskusni stručnjaci iz područja kulture organizacijskog inoviranja, kao i autori nagrađivane metode razvoja inovativne kulture Culture4Innovation.